Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Bezpieczeństwo w sieci

    Bezpieczeństwo w sieci

    Aby zapewnić maksymalny poziom ochrony przy wykonywaniu operacji finansowych za pośrednictwem internetu, Bank rekomenduje:

    • Regularne aktualizacje systemu operacyjnego oraz używanych aplikacji (w tym szczególnie przeglądarki internetowe) o wydawane przez producenta oprogramowania aktualizacje.
    • Posiadanie zainstalowanego oprogramowania antywirusowego aktualizowanego regularnie o nowe wersje oprogramowania oraz o definicje wirusów udostępniane przez producenta oprogramowania.
    • Regularne skanowanie komputera za pośrednictwem oprogramowania antywirusowego.
    • Posiadanie zainstalowanej i uruchomionej zapory bezpieczeństwa Firewall.
    • Sprawdzanie czy ustawienia przeglądarki internetowej są zgodne z zalecanymi przez Bank, a sama przeglądarka jest aktualizowana regularnie o nowe komponenty dostarczane przez producenta.
    • Zachowanie ostrożności podczas pobierania z internetu plików czy otwierania załączników do wiadomości e-mail, bez względu na źródło ich pochodzenia.

    Ponadto:

    • Loguj się do systemu internetowego zawsze poprzez stronę wskazaną przez Bank.
    • Nie zezwalaj przeglądarce na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach.
    • Nie przechowuj narzędzi do obsługi czy zabezpieczenia systemu w tym samym miejscu.
    • Nie korzystaj z komputerów ogólnie dostępnych, np. w kawiarence internetowej.
    • Kończąc pracę zawsze skorzystaj z polecenia [Wyloguj].
    • Bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie hasła (haseł) dostępu do systemu.
    • Bank nie będzie do Ciebie wysyłał żadnych wiadomości poprzez email. Jedyny sposób wysyłania komunikatów do użytkowników to komunikaty widoczne w serwisie po zalogowaniu lub w opcji [Komunikaty].

    Zapraszamy także do zapoznania się z: