Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Aplikacja Mobilna - Nasz Bank

    Aplikacja mobilna Nasz Bank 

    Aplikacja mobilna Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego w Juchnowcu Górnym, która umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce.

    Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia m.in.:

    • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
    • dostęp do historii wykonanych operacji,
    • dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
    • wykonywanie przelewów internetowych,
    • wykonywanie przelewów QR,
    • mobilną autoryzację - powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push.
    • odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push,
    • logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca).

    Korzyści z posiadania aplikacji:

    1. Bezpieczeństwo: aplikacja zabezpieczona hasłem.
    2. Wygoda: brak konieczności przepisywania hasła z wiadomości SMS.
    3. Kontrola: aplikacja wysyła powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.

    Za pomocą aplikacji Nasz Bank masz możliwość

    • zatwierdzania operacji bankowych autoryzacją mobilną, bez potrzeby otrzymywania haseł SMS,
    • przeglądu stanu środków na rachunkach bankowych,
    • dostępu do historii wykonanych operacji,
    • wykonywania przelewów internetowych,
    • wykonywania przelewów QR,
    • dostęp do aplikacji Nasz Bank chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych. 

    Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

    Przydatne informacje

    Jak zainstalować aplikację na urządzeniu mobilnym

    1. Wejdź do sklepu Google Play i ściągnij aplikację Nasz Bank.
    2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.
    3. Zaloguj się do Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.
    4. Gotowe. Proces aktywacji zakończył się pomyślnie!