Aplikacja Mobilna - Nasz Bank
Aplikacja mobilna Nasz Bank
Aplikacja mobilna Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego w Juchnowcu Górnym, która umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce.
Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia m.in.:
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
- dostęp do historii wykonanych operacji,
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
- wykonywanie przelewów internetowych,
- wykonywanie przelewów QR,
- mobilną autoryzację - powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push.
- odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push,
- logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca).
Korzyści z posiadania aplikacji:
- Bezpieczeństwo: aplikacja zabezpieczona hasłem.
- Wygoda: brak konieczności przepisywania hasła z wiadomości SMS.
- Kontrola: aplikacja wysyła powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.
Za pomocą aplikacji Nasz Bank masz możliwość
-
zatwierdzania operacji bankowych autoryzacją mobilną, bez potrzeby otrzymywania haseł SMS,
-
przeglądu stanu środków na rachunkach bankowych,
-
dostępu do historii wykonanych operacji,
-
wykonywania przelewów internetowych,
-
wykonywania przelewów QR,
-
dostęp do aplikacji Nasz Bank chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Przydatne informacje
Jak zainstalować aplikację na urządzeniu mobilnym
- Wejdź do sklepu Google Play i ściągnij aplikację Nasz Bank.
- Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.
- Zaloguj się do Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.
- Gotowe. Proces aktywacji zakończył się pomyślnie!